Robbe heeft een 2,5 meter LSpatz uitgebracht. Dit model was er eerder in een 3,75 versie. Een geweldig model om door te groeien van een clubzwevertje naar het hele grote werk.
http://www.robbe.de/robbe_Neuheiten-2014_Deutsch.pdf
Max
L spatz
- flymax
- Lid
- Contacteer:
- ph-svv
- Lid
- Contacteer:
Re: L spatz
Voor een 2.5M kist is 30g/DM² een mooi vlieggewicht, een bijzonder mooie aanblik en rustige karakter maakt het plaatje helemaal compleet 
Valt me wel wat tegen dat ze maar 2 zwevers in de neuheiten hebben...

Valt me wel wat tegen dat ze maar 2 zwevers in de neuheiten hebben...
Groet Sander,
Mijn Hangar
Het denkwerk neemt altijd een significant deel van de totale bouwtijd in beslag,
vandaar dat mijn kisten nog niet af zijn
Mijn Hangar
Het denkwerk neemt altijd een significant deel van de totale bouwtijd in beslag,
vandaar dat mijn kisten nog niet af zijn

In 1990 scheelde het een haartje of ik had een L Spatz 55 (mandragend) gekocht. Toen toch de Stratos 300 aangeschaft ( wou niet afhankelijk van de lier zijn).

Ja ja, ik weet het plastiek ipv echt hout....
Persoonlijk vind ik de 2,50 wat aan de kleine kant en is de 3,75 er nog?

Ben nog zoekende naar iets in kofferbak afmeting..

Ja ja, ik weet het plastiek ipv echt hout....
Persoonlijk vind ik de 2,50 wat aan de kleine kant en is de 3,75 er nog?

Ben nog zoekende naar iets in kofferbak afmeting..
- flymax
- Lid
- Contacteer:
Nee op het modelbouwforum stond iemand die contact hed gezocht met Robbe maar de grote is niet meer leverbaar.
Voor de maandagavonden is 2,5 meter wel heel aantrekkelijk. De ervaring is vaak wel dat een kleine kist vaker vliegt dan een hele grote (meer geschikte sleepkisten, minder tijd voor het opbouwen etc)
Max
Voor de maandagavonden is 2,5 meter wel heel aantrekkelijk. De ervaring is vaak wel dat een kleine kist vaker vliegt dan een hele grote (meer geschikte sleepkisten, minder tijd voor het opbouwen etc)
Max