Profielwerkstuk quadcopter

Alle info met betrekking tot het vliegen met Tricopters / Quadcopters en Hextacopters
Gebruikersavatar
Erikf
Lid
Berichten: 779
Lid geworden op: za sep 24, 2011 4:41 pm
Contacteer:

Re: Profielwerkstuk quadcopter

Bericht door Erikf » vr sep 05, 2014 9:25 pm

Hans,

Hier je antwoord op wat voor setup ik precies heb:
motor https://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=32436
props: 10 x 4,5 SF
accu 3S 2200 mAh (geeft een vliegtijd van 6 tot 8 minuten met m'n oude tricopter)
regelaar: komt van ebay, hoeveel Ampere weet ik zo niet meer maar de motor kan maximaal 18 A trekken dus daar moet je boven zitten. voorbeeld ebay 30 A regelaars
Groeten,
Erik

Gebruikersavatar
AirHance
Lid
Berichten: 36
Lid geworden op: zo aug 26, 2012 12:06 pm
Locatie: Wezep
Contacteer:

Re: Profielwerkstuk quadcopter

Bericht door AirHance » vr sep 05, 2014 9:46 pm

Bedankt voor je antwoord!
Deze motoren worden het en dan 11X4.7 en 25A regelaar. De onderdelen worden/zijn besteld. Het frame gaan we 3d printen, ook wel weer leuk ;)

Gebruikersavatar
AirHance
Lid
Berichten: 36
Lid geworden op: zo aug 26, 2012 12:06 pm
Locatie: Wezep
Contacteer:

Re: Profielwerkstuk quadcopter

Bericht door AirHance » ma sep 08, 2014 2:53 pm

Hallo allemaal,
We zijn vandaag even aan het kijken geweest naar de manier waarop we onze hobbyking spullen willen bestellen. Weet iemand op welke manier we onze spullen goedkoop en met weinig belasting kunnen bestellen? Misschien doen we iets fout maar we komen uit op 50 euro belasting en 27 euro verzendkosten.

Gebruikersavatar
luppie
Beheerder
Berichten: 1730
Lid geworden op: do aug 12, 2010 9:29 pm
Locatie: Double-u monkeyfield
Contacteer:

Re: Profielwerkstuk quadcopter

Bericht door luppie » ma sep 08, 2014 3:37 pm

hmm ik denk dat je wat dingen door elkaar haalt. Voor verzendingen boven de 21 euro moet je wettelijk BTW betalen. Dit gebeurd alleen wanneer de duane je pakketje uit de grote hoop vist. Wanneer dat gebeurd komen er ook nog inklarings- en afhandelingskosten bij.

De ervaring is dat kleinere zendingen die ook niet zo zwaar zijn vaak zo door de duane gaan zonder kosten. Dus een paar motortjes en regelaars gaan prima. Reken anders op een paar tientjes extra.

Ik denk dat jij 50 euro aan spullen hebt en 27 euro verzendkosten? Verzendkosten zijn erg afhankelijk van het gewicht en formaat van de pakje. Duanekosten en belasting kun je niet zien op een webwinkel
Heb je vragen over foto's op het forum of andere privacy gevoelige dingen, stuur dan een pb of email naar mij.

Gebruikersavatar
AirHance
Lid
Berichten: 36
Lid geworden op: zo aug 26, 2012 12:06 pm
Locatie: Wezep
Contacteer:

Re: Profielwerkstuk quadcopter

Bericht door AirHance » ma sep 08, 2014 5:13 pm

Hallo,

Bedankt voor de snelle reactie! We hebben een tricopter + klein materiaal voor ongeveer €90,00 en een HKPilot van ongeveer €130,00. Bij elkaar dus ongeveer €220-€230. Het gewicht is 1032gram. Als we alles in één keer bestellen zijn de verzendkosten 27 euro. Is het misschien handig om alles apart te verzenden in pakjes van ongeveer 20 euro?

Gr. Hans V.

Gebruikersavatar
luppie
Beheerder
Berichten: 1730
Lid geworden op: do aug 12, 2010 9:29 pm
Locatie: Double-u monkeyfield
Contacteer:

Re: Profielwerkstuk quadcopter

Bericht door luppie » ma sep 08, 2014 5:27 pm

Ik zou iets groots zoals een frame misschien appart doen en dan de rest verdelen over twee zendingen van gelijk gewicht. Dus drie pakketjes totaal. Wanneer je het in delen van 20 euro doet worden de verzendkosten behoorlijk hoog denk ik. gewoon even proberen en kijken wat het gaat kosten.
Heb je vragen over foto's op het forum of andere privacy gevoelige dingen, stuur dan een pb of email naar mij.

Plaats reactie