Piper Supercub

Alles over brandstof vliegen
han
Berichten: 699
Lid geworden op: di aug 17, 2010 10:03 pm
Contacteer:

Re: Piper Supercub

Bericht door han » za okt 01, 2016 7:48 pm

Ging mooi Tonnie ,volgende keer weer,bedankt

Gebruikersavatar
ton
Lid
Berichten: 745
Lid geworden op: ma sep 23, 2013 6:31 pm
Locatie: zwolle
Contacteer:

Re: Piper Supercub

Bericht door ton » za okt 01, 2016 8:57 pm

Ondanks dat ik fantasties gevlogen heb met de kappa moet ik toch eerlijk zeggen dat ik genoten heb van de mooie pipercub met de vertrouwde ka-8 van Han en het mooie maar snel vliegende dg-600 vliegbeeld.En bovenblijven was ook al geen probleem :D .Ik kom steeds meer tot de conclusie dat ik het samenspel van sleper/zweefpiloot toch het summum vindt in onze zo mooie en veelzijdige hobby.Als blijkt dat zich dit toch verder evolueert zal ik toch serieus ook wat kleinere zwevers aan gaan schaffen om aan bv zo'n dag als vandaag niet jaloers toe te kijken maar ook actief deel te nemen. :D

Gebruikersavatar
flymax
Lid
Berichten: 1514
Lid geworden op: zo aug 15, 2010 8:36 pm
Contacteer:

Re: Piper Supercub

Bericht door flymax » za okt 01, 2016 11:34 pm

ton schreef:Als blijkt dat zich dit toch verder evolueert zal ik toch serieus ook wat kleinere zwevers aan gaan schaffen om aan bv zo'n dag als vandaag niet jaloers toe te kijken maar ook actief deel te nemen. :D
Misschien moet je nog een goed zoeken in huis want misschien vindt je dan nog wel iets passends? Ik heb je wel eens over een Kranich gehoord :D :D .

Maar net als op de Petite Ballon denk ik hier dat de 3 meter klasse hier wel heel veel voordelen heeft.

Max

Gebruikersavatar
ton
Lid
Berichten: 745
Lid geworden op: ma sep 23, 2013 6:31 pm
Locatie: zwolle
Contacteer:

Re: Piper Supercub

Bericht door ton » zo okt 02, 2016 10:42 am

:oops: Ik heb idd last van een zomerbouwdip gehad maar ik heb tegen Tonnie ook al gezegd dat de Kranich nu toch echt afgewerkt gaat worden! :D

Gebruikersavatar
Tonnie78
Berichten: 973
Lid geworden op: wo okt 29, 2014 10:38 am
Contacteer:

Re: Piper Supercub

Bericht door Tonnie78 » zo okt 02, 2016 1:23 pm

Als het aanstaande zaterdag goed weer is, dan ben ik er weer met de Piper!

Plaats reactie