Schokkerhaven

Heb je een spectaculaire crash gemaakt, een nieuw record verbroken of gewoon lekker gevlogen? vertel het hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Erikf
Lid
Berichten: 779
Lid geworden op: za sep 24, 2011 4:41 pm
Contacteer:

Schokkerhaven

Bericht door Erikf » do mar 21, 2013 8:45 pm

Vandaag heb ik bij Schokkerhaven gevlogen met de Magnum en de DH2. Eindelijk had ik tijd op het moment dat het ook niet hard waaide dus heb ik de kans gepakt ondanks dat het een beetje sneeuwde.

De DH2 had ik wel een keer eerder gevlogen maar dat was in de zaal en het kon wel maar het is toch wel een snel model. Vandaag was het dus de maiden buiten op een "asfaltbaan". Nadat ik de instellingen op de zender aangepast had stuurde ik hem de lucht in. Ondanks een beetje vlagerige wind vloog het goed en na een paar rondjes vliegen heb ik het model netjes op het asfalt laten landen.

De Magnum heeft ook even een camera mee gekregen en van het filmpje heb ik twee plaatjes gemaakt. De volgende keer ga ik ook de drijvers meenemen want eigenlijk is dat een gemiste kans. Vlak water, weinig wind en geen drijvers mee :oops:


Afbeelding

Afbeelding

Hieronder nog het filmpje voor degene met een sterke maag :lol: Sorry, toch een beetje turbulentie :oops:
http://youtu.be/qvr8O5rOmxs
Groeten,
Erik

Plaats reactie