Zondag 11 november 2012

Heb je een spectaculaire crash gemaakt, een nieuw record verbroken of gewoon lekker gevlogen? vertel het hier!
Plaats reactie
Adelmo
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: za sep 15, 2012 7:09 pm
Locatie: Kampen
Contacteer:

Zondag 11 november 2012

Bericht door Adelmo » zo nov 11, 2012 3:46 pm

Wat een schitterende dag vandaag. Ik kon het niet laten om na de relatief moeizame vliegdag gisteren, waarbij mijn zelfvertrouwen tot een dieptepunt was gedaald, met volle accu's er op uit te trekken. Aan de rand van Elburg met de Easystar van 13:00 uur tot 14:30 uur gevolgen. Het was goed te merken dat het toetsel steeds langer in de lucht bleef hangen (combinatie wind en het zonnetje). De samen met Jan Jaap en Frans doorgevoerde aanpassingen aan de instellingen (expo) en het toetsel (rol- en hoogteroer) maken het toestel in mijn ogen beter bestuurbaar dan voorheen. Thanks guys. Daarnaast het landen geoefend. Ook (weliswaar op hoogte) het downdrukken geoefend. Toetsel is zonder crashen weer mee naar huis gegaan. Toch weer goed voor het zelfvertrouwen......... ;)

Groet,

Adelmo
Le Frecce Tricolori

Gebruikersavatar
frahati
Berichten: 823
Lid geworden op: do aug 12, 2010 10:02 pm
Contacteer:

Re: Zondag 11 november 2012

Bericht door frahati » zo nov 11, 2012 4:56 pm

Hallo,

Ok was ook nog ff op de club.

jammer dat je daar niet was.

Frans. :mrgreen:
happy landings

Gebruikersavatar
Jan Jaap
Berichten: 1411
Lid geworden op: vr aug 13, 2010 6:38 pm
Locatie: IJsselmuiden
Contacteer:

Re: Zondag 11 november 2012

Bericht door Jan Jaap » zo nov 11, 2012 8:31 pm

Ach joh, dat vliegen gaat hartstikke goed. Iets meer vertrouwen in jezelf.
Als je de landing consequent volgens het boekje steeds op dezelfde manier uitvoert, dan ben je klaar voor je brevet.
Groeten JJ. Een niet gevlogen dag is weer voorbij gevlogen

Bisha
Berichten: 133
Lid geworden op: ma sep 10, 2012 9:07 pm
Contacteer:

Re: Zondag 11 november 2012

Bericht door Bisha » zo nov 11, 2012 10:56 pm

Goed bezig Adelmo, We moeten nog even doorbijten en dan komt dat papiertje er wel! Met de hulptroepen Bommetje en Fransie moet het goedkomen! Groetjes Hans B :ugeek:

Plaats reactie