Maandagavond 20-08-2012

Heb je een spectaculaire crash gemaakt, een nieuw record verbroken of gewoon lekker gevlogen? vertel het hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Zaktindegeute
Berichten: 1483
Lid geworden op: do aug 12, 2010 9:31 pm
Locatie: Kampen; "The city that rocks, The city that never sleeps"
Contacteer:

Maandagavond 20-08-2012

Bericht door Zaktindegeute » di aug 21, 2012 7:59 am

Maandagavond was het ook weer gezellig druk aan de Schansdijk

Helaas voor sommige nieuwe leden waren er niet al te veel instructeurs om de gehele avond les te krijgen.. sommige instructeurs hebben een sleepkist om zwevers omhoog te takelen, en dat was nou precies het geval maandagavond.

Er werd druk gesleept door: J.J. met de Mentor, Luppie met zijn rood-blauwe gevaar, Max met de Porter, en Gert met de Electro Super Piper. We hebben dus diverse malen Thijs met zijn nieuwe HK Ventus en Gerben met de Easy glider omhoog gebracht.
Maar er werd ook wel les gegeven, zo hebben o.a. Henk en Sipko toch nog de nodige starts en landingen kunnen oefenen.
Han heeft Max nog even met zijn Mitchell B-25 laten vliegen, en ook Luppie is nog even de flat-spin aan het oefenen geweest met zijn "Depron" Northrop–McDonnell Douglas YF-23 Grey Ghost. Snirp was ook weer (dubbel-donker-bruin teruggekeerd uit Pizzaland en Max demostreerde nog even micro-mini dubbellikker, of dubbeldekker. Klaas heeft nog even een verplichte kuur gedaan met zijn 3D kist, en Thijs zoefde nog even voorbij met zijn nieuwe EPP Swift.
Dat de Easystar een populaire kist is bewezen Theo en Alexander..Zij hebben (samen met Doeke en zijn EON-600) ook nog even van de avondthermiek en het mooie weer genoten...

Al met al weer een geslaagde avond...

Mocht ik iemand vergeten zijn, dan...bij voorbaat mijn welgemeende excuses..
gr. G.


"Live your life, like there's no tomorrow"

Gebruikersavatar
ph-svv
Lid
Berichten: 1393
Lid geworden op: wo jun 06, 2012 2:08 pm
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Maandagavond 21-08-2012

Bericht door ph-svv » di aug 21, 2012 8:43 am

Ik heb weer een filmpje gemaakt met de Twinstar, deze verschijn later in het video gedeelte op de site.
Ook nog even de AL-6364T met 18x10 prop voor de BigLift meegenomen, hiervan staat een klein stukje in de video van Gert.

PS. Enne het was de maandag de 20e hoor ;)
Groet Sander,
Mijn Hangar

Het denkwerk neemt altijd een significant deel van de totale bouwtijd in beslag,
vandaar dat mijn kisten nog niet af zijn ;)

Plaats reactie