Snertvliegen...

Heb je een spectaculaire crash gemaakt, een nieuw record verbroken of gewoon lekker gevlogen? vertel het hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Zaktindegeute
Berichten: 1483
Lid geworden op: do aug 12, 2010 9:31 pm
Locatie: Kampen; "The city that rocks, The city that never sleeps"
Contacteer:

Snertvliegen...

Bericht door Zaktindegeute » za jan 28, 2012 6:50 pm

Namens Romy en mij...Het was een fantastische middag...

Maik jongen..De snert (met scharrelrookworst) en de tomatensoep waren weer fantastisch..lekkere broodjes, en roggebrood..petje af goser !

Er werd (ondanks de kou) veel gevlogen door jong en oud..
Luppie met z'n Depron-brandstof-kist met vuurballen aan een parachute, later op de middag samen met mij nog even raggen met de X41.
Ook werd er door de verschilende leden gezweefd met de Easyglider, Easystar, Bixler, Eon600, Eta400 etc...
Jammer...Dirk kreeg zijn schaal-Cessna niet lekker aan de praat..- Mooi he' methanol ;) En ook Klaas ging nog even lekker uit zijn dak met z'n 3D kist. Als het op snelheid aankomt was Frans weer oppermachtig met zijn glas-ragbak..deze zorgde ook voor de nodige aandacht. Jan-Jaap, Gert, Max en Gerben waren druk met het slepen van de diverse zwevers, en ikzelf heb nog even lekker relaxed FPV gevlogen. Heerlijk achterover met de videobril op m'n neus lekker rustig aan het rodfladderen..
Jammergenoeg moesten enkele leden al weer huiswaarts keren vanwege andere verplichtingen, maar...volgend jaar beter.
Ook de kinderen van de leden hebben zich prima vermaakt. een schep, water en modder, wat wil je nog meer..Alleen was moeders niet zo blij...terwijl papa had gezegd dat het niet erg was dat ze vies werd! ;)
Al met al een geslaagde middag die ook nog eens bezocht werd door Duncan Hulleman van IJssel TV ( http://www.ijsseltv.nl ) die meer dan een half uur video heeft geschoten om er een leuk item van te maken.... Deze zal dit weekend via de site te zien zijn..Scheelt mij alweer een hoop werk..eindelijk de zaterdagavond vrij, en niet knippen en plakken..vroeg naar bed ;)
Ook waren er aardig wat toeschouwers..Ik schat het al gauw op een man of 20..


volgend jaar weer....
gr. G.


"Live your life, like there's no tomorrow"

Gebruikersavatar
Jan Jaap
Berichten: 1411
Lid geworden op: vr aug 13, 2010 6:38 pm
Locatie: IJsselmuiden
Contacteer:

Re: Snertvliegen...

Bericht door Jan Jaap » za jan 28, 2012 11:45 pm

Ik sluit mij geheel aan bij Gert z'n verslag.

Tot volgend jaar dan maar weer.

Wellicht kunnen we ook een keer snert vliegen in de zomer? :lol:
Groeten JJ. Een niet gevlogen dag is weer voorbij gevlogen

Gebruikersavatar
flymax
Lid
Berichten: 1514
Lid geworden op: zo aug 15, 2010 8:36 pm
Contacteer:

Re: Snertvliegen...

Bericht door flymax » zo jan 29, 2012 8:13 am

JJ de Bom schreef:
Wellicht kunnen we ook een keer snert vliegen in de zomer? :lol:

Ik wil ook wel soft-ijs vliegen of barbeque-vliegen hoor! Maar als de zomer hetzelfde wordt als 2011 is snertvliegen beter op zijn plaats.

Max

Gebruikersavatar
Jan Jaap
Berichten: 1411
Lid geworden op: vr aug 13, 2010 6:38 pm
Locatie: IJsselmuiden
Contacteer:

Re: Snertvliegen...

Bericht door Jan Jaap » zo jan 29, 2012 8:29 am

Als snertvliegen slaat op het weertype, dan kunnen we inderdaad dit beter in de zomer houden.

Ik bedoelde te zeggen dat we, geheel ongebruikelijk, vlak voor de zomervakantie (begin juli), een snertvliegdag zouden kunnen organiseren met snert (van Maik).
Maar misschien is een BBQ zaterdagmiddag/avond ook leuk.
Groeten JJ. Een niet gevlogen dag is weer voorbij gevlogen

Gebruikersavatar
Erikf
Lid
Berichten: 779
Lid geworden op: za sep 24, 2011 4:41 pm
Contacteer:

Re: Snertvliegen...

Bericht door Erikf » zo jan 29, 2012 5:08 pm

Het was heel gezellig en helaas kon ik niet zo lang blijven en moest zelfs weg voordat de snert er was :cry: Volgend jaar beter.
Ik heb nog wel even twee fotos gemaakt:

Afbeelding

Afbeelding
Groeten,
Erik

Plaats reactie