Nachtvliegen...

Heb je een spectaculaire crash gemaakt, een nieuw record verbroken of gewoon lekker gevlogen? vertel het hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Zaktindegeute
Berichten: 1483
Lid geworden op: do aug 12, 2010 9:31 pm
Locatie: Kampen; "The city that rocks, The city that never sleeps"
Contacteer:

Nachtvliegen...

Bericht door Zaktindegeute » di aug 30, 2011 3:55 pm

Afgelopen maandag was het dan zover...Ondanks het KOU (en gezien het feit dat de wind afnam) konden we eindelijk weer eens vliegen in het donker..

Aanwezige piloten: Luppie, Klaas, en Gert

Eerlijk gezegd zijn we begonnen voordat het "echt" donker was, zodat we een beetje konden wennen aan het vlieggedrag en het duister.
Hopelijk zijn er de volgende keer meer nacht-piloten, zodat we hemel boven Kampen een beetje meer kunnen verlichten

Luppie vloog met zijn HobbyKing ParkJet, Klaas met de ETA 400, en ik met mijn Depron hoogdekker
Klaas verloor op een gegeven moment 1 lampje van een vleugel, het leek er op dat moment even op of de gehele vleugel weg was... :o
Ik moet eerlijk zeggen dat Ik bang ben dat er richting de officiele instanties wel telefoontjes gepleegd zijn, want ik ga er van uit dat onze lichtjes vanaf de N50 niet echt slecht te zien waren :lol:

Voor een volgende keer - Het hoeft niet echt veel te kosten, neem bijvoorbeeld een setje losse voor en achterlichten voor een fiets.. Het printje wat hier in zit kun je prima voeden met een 1 cell lipo. Gebruik anders gewoon de strips van Hobbyking. Deze zijn ook op voorraad in het Duitse magazijn van Hobbyking. En dus met een week in huis.

Ik hoop dat de beelden een beetje weergeven hoe groot het LOL gehalte was..

Morgen komt mijn nieuwe Digitale Spiegelreflex Camera binnen, en kan ik plaatjes schieten in Full-HD...

Tot die tijd moet je het onderstaande filmpje maar even aanklikken en kijken op Youtube. Daar kun je hem in HD zetten, en is de kwaliteit iets beter...

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=27grr1E-JVw[/youtube]
gr. G.


"Live your life, like there's no tomorrow"

Gebruikersavatar
luppie
Beheerder
Berichten: 1730
Lid geworden op: do aug 12, 2010 9:29 pm
Locatie: Double-u monkeyfield
Contacteer:

Re: Nachtvliegen...

Bericht door luppie » di aug 30, 2011 8:51 pm

Wil je snel goedkope en zeer felle lampjes dan moet je even langs de action.
Vele soorten en maten die kunnen knipperen en schijnen. En net wat gert zij op een 1S accu als hij normaal gevoed zou worden met twee penlites. Klaas had lampjes die hij compleet met behuizing en al aan de zwever heeft getaped. Deze hadden knoopcel batterijtjes
Heb je vragen over foto's op het forum of andere privacy gevoelige dingen, stuur dan een pb of email naar mij.

Plaats reactie