Stick van Han op zondag 20 maart

Heb je een spectaculaire crash gemaakt, een nieuw record verbroken of gewoon lekker gevlogen? vertel het hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
luppie
Beheerder
Berichten: 1730
Lid geworden op: do aug 12, 2010 9:29 pm
Locatie: Double-u monkeyfield
Contacteer:

Stick van Han op zondag 20 maart

Bericht door luppie » zo mar 27, 2011 7:41 pm

Hierbij alvast een start in dit stukje forum.
Geplaatst: zo 20 maart 2011, 18:12
JJ de Bom schreef:Stick van Han ligt doormidden. Hij moest en zou vanmiddag vliegen. De regelaar heb ik vanmiddag opnieuw geprogrammeerd en alles deed het volgens Han. Ik heb hem nog gewaarschuwd dat ik die kist niet kon vliegen, maar hij kon het zelf wel. Thijs gooide hem op en na 20 meter lag die weer op de grond.............doormidden.
Bleek dat de scharnieren niet eens waren verlijmd. Nou ja jammer. Motorschot en prop kapot. Stuk uit vleugel, folie hier en daar kapot en staart doormidden.
Afbeelding
Heb je vragen over foto's op het forum of andere privacy gevoelige dingen, stuur dan een pb of email naar mij.

Gebruikersavatar
luppie
Beheerder
Berichten: 1730
Lid geworden op: do aug 12, 2010 9:29 pm
Locatie: Double-u monkeyfield
Contacteer:

Re: Stick van Han op zondag 20 maart

Bericht door luppie » zo mar 27, 2011 7:42 pm

geplaatst op Geplaatst: zo 27 maart 2011, 18:03
JJ de Bom schreef:Het weer was weer toppie. Frans met de Espresso omhoog via de nieuwe startlijn. Jan met de EZ*, Thijs met de Raven en JJ met de Helios. Het waaide niet hard. Blijkt nu weer een nadeel te zijn voor de startlijn: te weinig tegendruk. Maar de Espresso ging in 1 keer toch naar 120 meter, volgens Frans moet dat nog hoger kunnen met meer wind. Maar goed oefening baart kunst.
Heb je vragen over foto's op het forum of andere privacy gevoelige dingen, stuur dan een pb of email naar mij.

Plaats reactie