maandagavond 7 mei 2018

Heb je een spectaculaire crash gemaakt, een nieuw record verbroken of gewoon lekker gevlogen? vertel het hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
luppie
Beheerder
Berichten: 1730
Lid geworden op: do aug 12, 2010 9:29 pm
Locatie: Double-u monkeyfield
Contacteer:

maandagavond 7 mei 2018

Bericht door luppie » ma mei 07, 2018 10:56 pm

Het was weer een mooie avond vliegen. Het was warm en heel zonnig en werd druk gevlogen met vele soorten vliegtuigen behalve de nitrokisten want die bleven aan de grond. Diverse zwevers en elektro kisten maar ook elastiek-start en meerdere quadcopters kozen het luchtruim.

Dirk ging examen doen voor zijn quadcopter brevet en ik heb het einde niet gezien maar het moet raar zijn gelopen als die hem niet heeft gehaald.
Ook Diego heeft zijn motorbrevet gehaald vanavond met zijn Pilatus Porter.

De Amigo 3 van Martijn heeft zijn eerste vluchten gemaakt. Hij vloog naar mijn mening zeer goed en ook aan het elastiek doet hij het prima. Aan de sleep moet de snelheid niet te hoog zijn was de conclusie na een spannende sleep. Al met al een mooi vliegtuig.

Ook de Robbe "you can fly" van Marco heeft de eerste vluchten gemaakt. Na wat kleine aanpassingen vloog deze heel wat rondjes.

examen van Diego
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Heb je vragen over foto's op het forum of andere privacy gevoelige dingen, stuur dan een pb of email naar mij.

Plaats reactie