zondag 13 december

Heb je een spectaculaire crash gemaakt, een nieuw record verbroken of gewoon lekker gevlogen? vertel het hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
flymax
Lid
Berichten: 1513
Lid geworden op: zo aug 15, 2010 8:36 pm
Contacteer:

zondag 13 december

Bericht door flymax » zo dec 13, 2015 4:24 pm

.............en dan ineens een windstille dag.

het was vandaag een prachtige dag. Ik had geen tijd om naar de club te gaan, maar heb wel even twee accu's leeggevlogen op de dijk. Na alle weken slepen met de Superchart was het ook wel weer eens heel leuk om de Porter van stal te halen. Gerben gaat op kamers dus het samen slepen zat er helaas niet in. In elk geval kom je dan bij het laag rondjes cruisen niet boven de 120 meter.....
Max

Gebruikersavatar
ton
Lid
Berichten: 745
Lid geworden op: ma sep 23, 2013 6:31 pm
Locatie: zwolle
Contacteer:

Re: zondag 13 december

Bericht door ton » zo dec 13, 2015 7:14 pm

Je was gewaarschuwd ! :lol: :lol:
Ik heb vandaag heerlijk de kappa uitgemolken..Tsja die wil maar niet naar beneden of je moet het er om doen HEERLIJK :D
Wat me opviel dat niemand kwam vliegen op deze prachtige dag!
Thijs kwam nog even gezellig op visite en nam gelijk een ( potentieel) nieuw lid mee( deze stond voor de poort naar m'n vliegkunsten :roll: te kijken maar kon er niet in)
Die wist gelijk dat ik met een kappa vloog en bleek dus iemand te zijn die hier met F5J wedstrijd de 2 plaats had gehaald.
Hij komt as woensdag middag ook langs (hij is gepensioneerd)
Al met al een lekker middagje geweest !
En Ja Max ....Je zal Gerben nog wel eens gaan missen..Kan die al zoveel vliegen met je ..Moettie nog zo nodig z'n vleugels uit gaan slaan.. :cry: :lol:

Gebruikersavatar
flymax
Lid
Berichten: 1513
Lid geworden op: zo aug 15, 2010 8:36 pm
Contacteer:

Re: zondag 13 december

Bericht door flymax » zo dec 13, 2015 7:48 pm

ton schreef: En Ja Max ....Je zal Gerben nog wel eens gaan missen..Kan die al zoveel vliegen met je ..Moettie nog zo nodig z'n vleugels uit gaan slaan.. :cry: :lol:

Tja, kleine kinderen worden groot.....Maar naar de Wasserkuppe of de Petit Ballon krijg ik hem nog wel mee, denk ik.

Max

Gebruikersavatar
ton
Lid
Berichten: 745
Lid geworden op: ma sep 23, 2013 6:31 pm
Locatie: zwolle
Contacteer:

Re: zondag 13 december

Bericht door ton » zo dec 13, 2015 8:29 pm

Das mooi.....ook voor ons :lol: :lol: Z'n filmpjes zijn altijd zo"echt" dat ik er zo van kan genieten alsof ik er zelf bij ben geweest..dus blijf hem vooral meenemen!!!!

Gebruikersavatar
Nanni
Lid
Berichten: 319
Lid geworden op: vr jun 24, 2011 2:58 pm
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: zondag 13 december

Bericht door Nanni » ma dec 14, 2015 10:18 am

Ton en Thijs, maar goed dat jullie op zondag er waren.
Ben benieuwd naar zijn verhalen, vooral omdat het over F5J gaat.
Sipko

Gebruikersavatar
ph-svv
Lid
Berichten: 1393
Lid geworden op: wo jun 06, 2012 2:08 pm
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: zondag 13 december

Bericht door ph-svv » ma dec 14, 2015 10:37 am

Hopelijk krijgen we ook een clubje F5j-ers, altijd fijn als er iemand bij is met kennis.
Groet Sander,
Mijn Hangar

Het denkwerk neemt altijd een significant deel van de totale bouwtijd in beslag,
vandaar dat mijn kisten nog niet af zijn ;)

Plaats reactie