zaterdag 21 maart 2015

Heb je een spectaculaire crash gemaakt, een nieuw record verbroken of gewoon lekker gevlogen? vertel het hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
luppie
Beheerder
Berichten: 1730
Lid geworden op: do aug 12, 2010 9:29 pm
Locatie: Double-u monkeyfield
Contacteer:

zaterdag 21 maart 2015

Bericht door luppie » za mar 21, 2015 7:09 pm

Vandaag werd er weer lekker gevlogen. Verschillende zwevers, elektro en brandstofkisten gingen de lucht in. Het was wel aardig koud met een pittige wind die het landen wel moeilijk maakte. Ook mijn laagdekkertje ging na de restauratie weer de lucht in en hij vloog weer als vanouds. Wel was de laatste landing met de motor uit maar dat ging wel goed.

Er werd ook driftig geklust door het bouwteam die vandaag ook weer een mooi stukje verder zijn gekomen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Heb je vragen over foto's op het forum of andere privacy gevoelige dingen, stuur dan een pb of email naar mij.

Gebruikersavatar
Erikf
Lid
Berichten: 779
Lid geworden op: za sep 24, 2011 4:41 pm
Contacteer:

Re: zaterdag 21 maart 2015

Bericht door Erikf » zo mar 22, 2015 10:08 am

Mooie foto's Johannes.
De wind was inderdaad pittig en doordat die veel uit het noorden kwam was de landing ook een leuke uitdaging voor de motorkisten. Er waren veel verschillende modellen te zien en dat geeft toch weer inspiratie om weer wat te gaan bouwen.
Met m'n Hots was het de eerste keer dat ik met dit soort weer vloog en het viel me mee hoe dat ging. Ik heb weer lekker genoten van de sfeer en het vliegen.
Groeten,
Erik

Plaats reactie