maandagavond 9 maart 2015

Heb je een spectaculaire crash gemaakt, een nieuw record verbroken of gewoon lekker gevlogen? vertel het hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
luppie
Beheerder
Berichten: 1730
Lid geworden op: do aug 12, 2010 9:29 pm
Locatie: Double-u monkeyfield
Contacteer:

maandagavond 9 maart 2015

Bericht door luppie » ma mar 09, 2015 10:32 pm

Een van de laatste clubavonden op de maandag in het donker was het weer gezellig druk. Drikus nam de vleugels van de Jodel mee voor het nodige soldeerwerk door Frans. Hij is bijna klaar voor de folie.
Jan P had alle moed en onderdelen van zijn clubzwever bij elkaar geraapt en onder de arm mee genomen naar de club. Hier werd door diverse mensen driftig aan geknutseld. Nog 1 of twee avonden en hij is klaar voor de folie.

Afbeelding
Heb je vragen over foto's op het forum of andere privacy gevoelige dingen, stuur dan een pb of email naar mij.

Gebruikersavatar
ph-svv
Lid
Berichten: 1393
Lid geworden op: wo jun 06, 2012 2:08 pm
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: maandagavond 9 maart 2015

Bericht door ph-svv » wo mar 11, 2015 12:12 pm

Luppie schreef:Een van de laatste clubavonden op de maandag in het donker was het weer gezellig druk
Dan moet je de luiken open doen ;)
Groet Sander,
Mijn Hangar

Het denkwerk neemt altijd een significant deel van de totale bouwtijd in beslag,
vandaar dat mijn kisten nog niet af zijn ;)

Gebruikersavatar
luppie
Beheerder
Berichten: 1730
Lid geworden op: do aug 12, 2010 9:29 pm
Locatie: Double-u monkeyfield
Contacteer:

Re: maandagavond 9 maart 2015

Bericht door luppie » wo mar 11, 2015 12:45 pm

Ja als die niet elke keer worden gesloopt zouden ze open kunnen. En wanneer de zon niet schijnt blijft het donker
Heb je vragen over foto's op het forum of andere privacy gevoelige dingen, stuur dan een pb of email naar mij.

Plaats reactie