Family Fair in Genemuiden 2014

Heb je een spectaculaire crash gemaakt, een nieuw record verbroken of gewoon lekker gevlogen? vertel het hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
luppie
Beheerder
Berichten: 1730
Lid geworden op: do aug 12, 2010 9:29 pm
Locatie: Double-u monkeyfield
Contacteer:

Family Fair in Genemuiden 2014

Bericht door luppie » za jun 28, 2014 9:54 pm

Vandaag heeft de club mee gedaan aan de Family Fair in Genemuiden. We stonden daar met een grote tent op het terrein van de Bethelkerk en we vlogen op een naastgelegen weiland.

We begonnen rond een uur of elf met vliegen en gelijk trokken we veel bekijks. Veel ouders met kinderen en natuurlijk de nodige vragen als hoe hard, hoe ver en hoe duur... Helaas waren er ook een paar fikse buien die gelukkig ook weer ophielden zodat we snel weer konden vliegen. Zodra er vliegtuigen vlogen hadden we ook weer publiek dat met veel belangstelling keek. De reacties van de kinderen wanneer een vliegtuig een stunt uithaalde was erg leuk. Ik ben zelf maar kort bij de kraam geweest maar daar hadden ook veel mensen belangstelling voor de vliegtuigen en de club.

Ik heb nog wat foto's gemaakt maar dat was vooral wanneer het regende omdat ik toen even niks te doen had.
Hier onze tent met de vliegtuigen tijdens een bui.
Afbeelding

En nog een foto vanuit de tent genomen.
Afbeelding

De heli was ook populair aan de reacties van de kids te horen.
Afbeelding

Onze vlieglocatie vanuit mijn auto:
Afbeelding

Klaas had twee zender met leraar leerling systeem waarmee hij anderen zijn vliegtuig liet besturen.
Afbeelding

Ondanks de buien was het een leuke dag waarin veel mensen onze club hebben gezien.
Heb je vragen over foto's op het forum of andere privacy gevoelige dingen, stuur dan een pb of email naar mij.

Plaats reactie