Vliegen 1-1-2016

Geef hier (desgewenst) aan of je op een andere dag, of op een andere locatie (b.v. hellingzweven) wilt vliegen
Gebruikersavatar
ton
Lid
Berichten: 745
Lid geworden op: ma sep 23, 2013 6:31 pm
Locatie: zwolle
Contacteer:

Re: Vliegen 1-1-2016

Bericht door ton » vr jan 01, 2016 5:57 pm

ja er waren zeker meer dan een man of tien..Zelfs de mannen die alleen zouden toeteren ( Max en Gerben) waren gekomen om te vliegen ook ons nieuw lid Jan met z'n explorer en eindelijk zagen we Diego en Jacco weer eens .En niet te vergeten de slipher (Klaas en luppie) moest uitgelaten worden..enz. Jammer dat Thijs niets te vliegen bij zich had...Maar wat je zegt....Het was zeker gezellig!!
Met dank aan Henk Jan was een gouden tip ! :D

Gebruikersavatar
flymax
Lid
Berichten: 1514
Lid geworden op: zo aug 15, 2010 8:36 pm
Contacteer:

Re: Vliegen 1-1-2016

Bericht door flymax » vr jan 01, 2016 8:13 pm

Ja dit was de mooiste dag van het jaar tot nu toe! Geen wind en een heerlijk zonnetje erbij. Helaas was mijn accu niet te best waardoor ik slechts 1 rondje met de Porter heb gevlogen. Maar ook nog even met de Kappa van Ton mogen vliegen. Wat een genot!

Max

Gebruikersavatar
Jack1970
Lid
Berichten: 172
Lid geworden op: za okt 30, 2010 6:42 pm
Locatie: IJsselmuiden
Contacteer:

Re: Vliegen 1-1-2016

Bericht door Jack1970 » za jan 02, 2016 10:06 am

Was zeker mooi weer en gezellig

Gebruikersavatar
luppie
Beheerder
Berichten: 1730
Lid geworden op: do aug 12, 2010 9:29 pm
Locatie: Double-u monkeyfield
Contacteer:

Re: Vliegen 1-1-2016

Bericht door luppie » za jan 02, 2016 11:23 am

ik vloog ook nog een paar rondjes met de slipher toen de zon al achter de wolken zat. Toen ik wat hoogte maakte was het vliegtuig opeens verdwenen! Er was plotseling mist en laaghangende bewolking waar hij in verdween. Ik zag nog net het oranje vlakje op de vleugel en kon hem zo langzaam weer naar beneden sturen. Dat was even een stressmomentje maar het liep goed af. Na de landing was het binnen minuten helemaal mistig.
Heb je vragen over foto's op het forum of andere privacy gevoelige dingen, stuur dan een pb of email naar mij.

Plaats reactie