automatische abonnementen op onderwerpen

Technische problemen, Systeemonderhoud en Tijdelijk off-line.. ? je vind het hier..
Plaats reactie
Gebruikersavatar
luppie
Beheerder
Berichten: 1730
Lid geworden op: do aug 12, 2010 9:29 pm
Locatie: Double-u monkeyfield
Contacteer:

automatische abonnementen op onderwerpen

Bericht door luppie » wo aug 22, 2012 11:31 pm

Ik kreeg de vraag of het niet mogelijk is om automatisch geabonneerd te zijn op onderwerpen wanneer je daar een bericht hebt geplaatst. Wanneer er in dat onderwerp een nieuwe reactie is geplaatst krijg je daar een email van.
Dit is het geval op het modelbouwforum en word over het algemeen als prettig ervaren.



Natuurlijk kun je ook handmatig abboneren en afmelden op onderwerpen door op de knop ABONNEER OP DIT ONDERWERP te drukken
Afbeelding





Het kan ook automatisch alleen moet je dit zelf eenmalig instellen in je persoonlijke gebruikerspaneel.

stap1: Wanneer je bent ingelogd klik je op gebruikerspaneel
Afbeelding




stap2: klik daar op foruminstellingen
Afbeelding




stap3: klik daar op wijzig berichtstandaarden
Afbeelding



stap4: Vink daar ja aan bij Waarschuw mij bij antwoorden: en bevestig dit met de knop er onder
Afbeelding


Nu zul je een email krijgen wanneer er een nieuwe reactie is geplaatst in een onderwerp waar je zelf ook iets hebt geplaatst
Heb je vragen over foto's op het forum of andere privacy gevoelige dingen, stuur dan een pb of email naar mij.

Gebruikersavatar
Zaktindegeute
Berichten: 1483
Lid geworden op: do aug 12, 2010 9:31 pm
Locatie: Kampen; "The city that rocks, The city that never sleeps"
Contacteer:

Re: automatische abonnementen op onderwerpen

Bericht door Zaktindegeute » do aug 23, 2012 9:39 am

En zo word het iedere keer mooier, gebruiksvriendelijker, en beter..

Gisteren kreeg ik van een lid de vraag of er geen ledenlijst was waar je kon zien wie er lid zijn van Cumulus. Deze vraag heb ik al meerdere nalen gekregen..
Indien je dit graag wilt weten, dan zul je dat met Joris moeten overleggen. We hebben er uit Privacy overwegingen voor gekozen dit in ieder geval niet op het forum te plaatsen !
Wel kun je zien wie er allemaal lid zijn van het forum. Kijk hiervoor rechtsboven, en klik op het woord "LEDEN"
gr. G.


"Live your life, like there's no tomorrow"

Plaats reactie