forum update

Technische problemen, Systeemonderhoud en Tijdelijk off-line.. ? je vind het hier..
Gebruikersavatar
sandeaa (Ton)
Lid
Berichten: 735
Lid geworden op: zo feb 26, 2012 4:24 pm
Locatie: Lelystad
Contacteer:

Re: forum update

Bericht door sandeaa (Ton) » vr aug 09, 2019 4:35 pm

Precies Tonnie.
Misschien een nieuwe knop.
Groeten
Ton v.d.Sanden

Gebruikersavatar
luppie
Beheerder
Berichten: 1730
Lid geworden op: do aug 12, 2010 9:29 pm
Locatie: Double-u monkeyfield
Contacteer:

Re: forum update

Bericht door luppie » vr aug 09, 2019 11:31 pm

Tonnie78 schreef: vr aug 09, 2019 2:02 pm Duidelijk, maar dat werkt alleen per onderwerp. Ton wil zich abboneren op het gehele Forum. Zodat hij dus ook een bericht krijgt als er een nieuw onderwerp wordt gemaakt. Is dat ook mogelijk?
Ah nu ik snap.
Het word forum is soms wat onduidelijk wat er precies bedoeld word maar we schrijven momenteel in het onderwerp "forumupdate" in het forum "forumberichten" en dat staat weer onder het kopje algemeen in het forum ?

nouja lang verhaal kort..... die knop kan door een persoon met de juiste kennis zeker gemaakt worden. Ik heb die kennis momenteel nog niet :P

Maar Je kunt je ook per "forum" abonneren door bijvoorbeeld "forumberichten" te openen en naar onderen te scrollen. Daar vind je in de balk de knop om te abonneren. Wanneer je dit ongeveer 37 doet ben je op het gehele forum geabonneerd.
helaas krijg je daar alleen een email van als er een nieuw onderwerp word geplaatst en volgens mij geen email wanneer er een nieuw bericht in een bestaand onderwerp word geplaatst.

Dus ik zal eens zoeken of iemand hier een oplossing voor heeft gemaakt.
Heb je vragen over foto's op het forum of andere privacy gevoelige dingen, stuur dan een pb of email naar mij.

Gebruikersavatar
sandeaa (Ton)
Lid
Berichten: 735
Lid geworden op: zo feb 26, 2012 4:24 pm
Locatie: Lelystad
Contacteer:

Re: forum update

Bericht door sandeaa (Ton) » za aug 10, 2019 6:37 am

Kennis wel of niet het is al knap dat je dit hebt neer gezet.
We wachten rustig af het is toch pruimentijd.
Groeten
Ton v.d.Sanden

Plaats reactie