aanpassing en nieuwe header voor het forum

Technische problemen, Systeemonderhoud en Tijdelijk off-line.. ? je vind het hier..
Plaats reactie
Gebruikersavatar
luppie
Beheerder
Berichten: 1730
Lid geworden op: do aug 12, 2010 9:29 pm
Locatie: Double-u monkeyfield
Contacteer:

aanpassing en nieuwe header voor het forum

Bericht door luppie » vr mei 29, 2015 7:53 pm

Ik heb op verzoek de laatst gewijzigde informatie in berichten uitgeschakeld. Nu kun je dus niet meer zien wanneer een bericht achteraf is aangepast.

En als tweede vind ik dat de verschillende headers die je boven aan de pagina ziet als plaatje wel een keer een update mag hebben. Wie heeft er zin en tijd om één of meerdere plaatjes te maken die ik in de roulatie van de header zou kunnen zetten?

Het plaatje moet 1150 X 150 pixels zijn en natuurlijk te maken hebben met cumulus of modelvliegen. Het mooiste is iets met het logo van cumulus er in verwerkt zoals deze. Het kan ook een panorama foto zijn van het veld met clubhuis oid.

Afbeelding

Wanneer je googled op afbeeldingen en dan header zie je al veel mooie voorbeelden.
Heb je vragen over foto's op het forum of andere privacy gevoelige dingen, stuur dan een pb of email naar mij.

Gebruikersavatar
ph-svv
Lid
Berichten: 1393
Lid geworden op: wo jun 06, 2012 2:08 pm
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: aanpassing en nieuwe header voor het forum

Bericht door ph-svv » vr mei 29, 2015 8:28 pm

Daar wil ik me wel een keer aan wagen, leuk!
Groet Sander,
Mijn Hangar

Het denkwerk neemt altijd een significant deel van de totale bouwtijd in beslag,
vandaar dat mijn kisten nog niet af zijn ;)

Gebruikersavatar
Tonnie78
Berichten: 973
Lid geworden op: wo okt 29, 2014 10:38 am
Contacteer:

Re: aanpassing en nieuwe header voor het forum

Bericht door Tonnie78 » di jun 09, 2015 6:22 pm

Hallo Johannes,

Is dit iets???

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
flymax
Lid
Berichten: 1514
Lid geworden op: zo aug 15, 2010 8:36 pm
Contacteer:

Re: aanpassing en nieuwe header voor het forum

Bericht door flymax » di jun 09, 2015 6:37 pm

Ik ben Johannes niet, maar ik vind ze allemaal mooi!

Max

Gebruikersavatar
ton
Lid
Berichten: 745
Lid geworden op: ma sep 23, 2013 6:31 pm
Locatie: zwolle
Contacteer:

Re: aanpassing en nieuwe header voor het forum

Bericht door ton » di jun 09, 2015 7:22 pm

Uhmm die eerste is wel heeel mooi!

Gebruikersavatar
luppie
Beheerder
Berichten: 1730
Lid geworden op: do aug 12, 2010 9:29 pm
Locatie: Double-u monkeyfield
Contacteer:

Re: aanpassing en nieuwe header voor het forum

Bericht door luppie » di jun 09, 2015 7:50 pm

Ja mooi Tonnie!

Het formaat klopt alleen niet helemaal. Het zou 1150x150 moeten zijn. Ik ben even aan het testen of 1200x154 ook past want zo groot is het vak boven het forum.

Het kan zijn dat je je gecachte afbeeldingen op je pc moet verwijderen voordat je de nieuwe afbeeldingen ziet. Dit kan bij chrome in het menu > geschiedenis > browsegegevens wissen dan krijg je een lijst met wat je wilt wissen.

wanneer je nu bovenaan het forum op de header klikt ververst hij het plaatje en laat random een plaatje zien. Drie zijn er vervangen voor jou nieuwe. Je ziet dat het formaat niet helemaal goed is.
Heb je vragen over foto's op het forum of andere privacy gevoelige dingen, stuur dan een pb of email naar mij.

Gebruikersavatar
Tonnie78
Berichten: 973
Lid geworden op: wo okt 29, 2014 10:38 am
Contacteer:

Re: aanpassing en nieuwe header voor het forum

Bericht door Tonnie78 » di jun 09, 2015 8:37 pm

Hallo Johannes,

IK heb de bestanden net even nagekeken en zowel op mijn pc als op photobucket zijn de afmetingen 1150 x 150. Kan het zijn dat ze tijdens het uploaden naar het forum automatisch verschaald worden?

Ik heb ze intussen even in mijn publieke map op dropbox geplaatst. Misschien kan je deze gebruiken.

https://www.dropbox.com/sh/ehyln15udtm7 ... xAHca?dl=0

Gebruikersavatar
luppie
Beheerder
Berichten: 1730
Lid geworden op: do aug 12, 2010 9:29 pm
Locatie: Double-u monkeyfield
Contacteer:

Re: aanpassing en nieuwe header voor het forum

Bericht door luppie » di jun 09, 2015 9:20 pm

Ja gelukt! Ik denk dat photobucket ze inderdaad aan past. Ik wil nog eens proberen de blauwe achtergrond weg te halen maar dat is wat programmeerwerk het lukt nu even niet.
Heb je vragen over foto's op het forum of andere privacy gevoelige dingen, stuur dan een pb of email naar mij.

Plaats reactie