webadres

Gebruikersavatar
sandeaa (Ton)
Lid
Berichten: 735
Lid geworden op: zo feb 26, 2012 4:24 pm
Locatie: Lelystad
Contacteer:

Re: webadres

Bericht door sandeaa (Ton) » vr feb 05, 2016 7:27 am

Ik heb de aanbieding maar voorbij laten vliegen!
Gr. Ton
Groeten
Ton v.d.Sanden

Gebruikersavatar
ton
Lid
Berichten: 745
Lid geworden op: ma sep 23, 2013 6:31 pm
Locatie: zwolle
Contacteer:

Re: webadres

Bericht door ton » vr feb 05, 2016 2:33 pm

Heel verstandig Ton.Maar wat zoek je precies? iets om te floaten en lekker relax in een stoeltje een half uur boven blijven of zo'n acrokist om ff snel wat te raggen en figuren te vliegen of een hotlinertje wat retesnel vliegt of een vierkleppen kist om ook lekker te landen of een res kist met alleen maar richting/up,down..moet hij van hout/schuim of gfk zijn...En is 2meter mooi of is 4meter mooier..Een schaalmodel is prachtig.of toch maar een "bezemsteel"...enz.enz Weet je ..je gaat een luxe probleem krijgen omdat het allemaal even leuk is en het allemaal te koop is maar ja...choice's are... :lol: Veel plezier met je keuze maar druk idd ff niet te snel op de "buy" knop..Sommige merken/type's zijn nl. niet altijd wat het lijkt. :ugeek: :lol:
ps.Zoek je zowiezo een zwever of mag iets anders ook om de keuze iets ruimer te maken? :lol:

Gebruikersavatar
sandeaa (Ton)
Lid
Berichten: 735
Lid geworden op: zo feb 26, 2012 4:24 pm
Locatie: Lelystad
Contacteer:

Re: webadres

Bericht door sandeaa (Ton) » vr feb 05, 2016 3:43 pm

Ach ik zoek eigenlijk niks maar dan zie je zo’n leuk geprijsd formaat langs komen en dan zet je die ook op het forum.
Het leuke van zo’n forum is ook dat je anderen eens hoort over dit soort aanbiedingen.
Ik heb eigenlijk genoeg en kan alle kanten op zoals zweef, hotliner, acro enz.
Het zweefvliegen heb ik niet veel gedaan en dat is juist de tak van sport in deze club.
Lekker op een stoeltje met een zwever sturen is ook leuk.
Met mijn paramotor doe ik een beetje hetzelfde maar die grote rondvliegende vleugels kunnen niet tussen die hangdraden door.
Dus mijn ASW 24 weer eens onder het stof vandaan gehaald. Hij is weer mooi gerepareerd door Fred mijn vliegmaatje.
Op dit veld zijn er geen bomen dus landen minder probleem. Laag aankomen bevalt mij beter met dat formaat.
Die wil ik weer eens proberen als de omstandigheden als veld, temperatuur en wind een beetje beter zijn.
Qua veld en straks temperatuur gaat het de goede kant op maar qua wind heb je niet in de hand.
Die wind he die is bijna altijd aan de hoge kant en dan zie ik jou met je Boreas en het lijkt net of de wind geen rol speelt.
De Boreas en de Epsilon comp. V2 zijn beide hele mooie toestellen waarvan ik niet weet of de Epsilon ook geschikt is voor veel wind.
Dus niet direct zoekend maar als er b.v een gebruikte langs komt .......................
Waarschijnlijk tot morgen dan kan ik mij aan je Boreas vergapen want er staat weer een stevig briesje.

Gr. Ton
Groeten
Ton v.d.Sanden

han
Berichten: 699
Lid geworden op: di aug 17, 2010 10:03 pm
Contacteer:

Re: webadres

Bericht door han » vr feb 05, 2016 5:50 pm

Ik ben 6 jaar geleden als beginner begonnen met een Fox ,aanbevolen door de firma Q uit Zwolle,dat ding ging veel te
snel voor mij ,er was voor een beginner niet mee te vliegen,volgende week zal ik hem wel eens meenemen

Gebruikersavatar
ton
Lid
Berichten: 745
Lid geworden op: ma sep 23, 2013 6:31 pm
Locatie: zwolle
Contacteer:

Re: webadres

Bericht door ton » vr feb 05, 2016 6:32 pm

Morgen is het idd weer Boreas weer :lol: Ben wel heel benieuwd naar je ASW 24.klinkt als een puur zwever of stiekem toch een hulpmotortje?
Als je nieuwsgierig bent hoe een epsilon comp v2 vliegt wil ik die ook wel een keer voor je meenemen :oops: heb ik nl ook nog een van.... :lol:

Gebruikersavatar
sandeaa (Ton)
Lid
Berichten: 735
Lid geworden op: zo feb 26, 2012 4:24 pm
Locatie: Lelystad
Contacteer:

Re: webadres

Bericht door sandeaa (Ton) » vr feb 05, 2016 7:26 pm

@ Han
Is goed kunnen we hem eens bekijken in het eggie.

@ Ton
bofkont
ASW met motor jaja ik kan (nog) niet zonder.
Ik ben nog niet op jullie zweefniveau :lol:

Tot morgen.
Gr. Ton
Groeten
Ton v.d.Sanden

Gebruikersavatar
Jan Jaap
Berichten: 1411
Lid geworden op: vr aug 13, 2010 6:38 pm
Locatie: IJsselmuiden
Contacteer:

Re: webadres

Bericht door Jan Jaap » za feb 06, 2016 9:25 am

Als je zweeft met een kist die goed steekt is de wind ook van minder belang dan je zou denken.
Waarom probeer je niet eens te vliegen met een instructeur naast je. Die kan je precies aangeven hoe te vliegen.
Alleen het ingrijpen bij mode 2 zal voor de instructeur iets moejeluckker zijn.
Groeten JJ. Een niet gevlogen dag is weer voorbij gevlogen

Gebruikersavatar
sandeaa (Ton)
Lid
Berichten: 735
Lid geworden op: zo feb 26, 2012 4:24 pm
Locatie: Lelystad
Contacteer:

Re: webadres

Bericht door sandeaa (Ton) » za feb 06, 2016 10:17 am

Gaan we zeker doen als de ASW 24 de lucht in gaat!

Gr. Ton
Groeten
Ton v.d.Sanden

Plaats reactie