Leuk van je Ton, want het lijkt maandag redelijk weer, een klein zonnetje en wind 4, krimpend naar 3, dus het moet lukken.
Max heeft zich al gemeld paraat te zijn voor het slepen en ik zal Klaas en JJ zaterdag nog vragen om alles te kontroleren.
CG point is al zo nauwkeurig mogelijk handmatig bepaald. (ouderwets punaises)
Ik ga er stiekum van uit dat Klaas hem dan ook wil invliegen.
Ik ben (met jou en anderen) erg benieuwd naar het vlieggedrag van toch wel zo`n zware kist.
De Bergfalke staat verder klaar en wil het zwerk in;
--spanwijdte 3500 mm
--lengte 1600 mm
--vlieggewicht 4200 gram
--vleugelbelasting 51,7 gr/dm2
--ballast 420 gram
--4 st. DS-239HV servo`s Corona MG/BB
--3 st. DS-339HV " " " "
--2S Lipo 7,4V
--R3008SB Futaba HV ontvanger
Dit model van Aero-Naut is de eerste CNC-laser gesneden bouwdoos van hen die gebouwd wordt op Depron bouwmallen.
Dus een onderdelen tekening is niet aanwezig wat een nadeel kan zijn bij reparatie!!!
Ook konstruktie wijzigingen zijn niet of nauwelijks uit te voeren.
Ik wilde nl. de luchtverstorders vervangen door remkleppen die omhoogkomen uit de vleugel, maar was zonder bouwtekening niet uit te voeren
Gr. Rob.