zwevers en slepers

Plaats hier je filmpjes
Gebruikersavatar
Tonnie78
Berichten: 973
Lid geworden op: wo okt 29, 2014 10:38 am
Contacteer:

Re: zwevers en slepers

Bericht door Tonnie78 » ma mei 16, 2016 12:44 pm

Dat ziet er goed uit Jan Jaap!

Gebruikersavatar
ton
Lid
Berichten: 745
Lid geworden op: ma sep 23, 2013 6:31 pm
Locatie: zwolle
Contacteer:

Re: zwevers en slepers

Bericht door ton » ma mei 16, 2016 1:12 pm

Ik vindt die zwever wel leuk maar is geen "oldie" :D ...Die Bidule vindt ik een topmodel,echt wel super! Daar heb ik nog wel wat modellen voor om erachter te hangen!Stel dat hij binnen de club komt bouw ik m'n "grote" minimoa zeker als puur zwever!
Maar ook de Kranich en goevier zouden dit zeer weten te waarderen! :lol: Ik weet zeker dat Han en Max er ook nog wel leuke dingen voor hebben om dat prachtige werkpaard tot z'n recht te laten komen! En mischien worden andere mensen ook geprikkeld om iets leuks te bouwen/vliegen achter die beauty ;)

Gebruikersavatar
Jan Jaap
Berichten: 1411
Lid geworden op: vr aug 13, 2010 6:38 pm
Locatie: IJsselmuiden
Contacteer:

Re: zwevers en slepers

Bericht door Jan Jaap » ma mei 16, 2016 1:44 pm

Ik bedoel de ETA natuurlijk :lol: Ben wel nieuwsgierig hoe dat uitkomt met stijgen en landen
Groeten JJ. Een niet gevlogen dag is weer voorbij gevlogen

Gebruikersavatar
ton
Lid
Berichten: 745
Lid geworden op: ma sep 23, 2013 6:31 pm
Locatie: zwolle
Contacteer:

Re: zwevers en slepers

Bericht door ton » ma mei 16, 2016 1:46 pm

:cry: :oops: :cry:

Asw 27
Lid
Berichten: 35
Lid geworden op: za aug 14, 2010 9:33 pm
Contacteer:

Re: zwevers en slepers

Bericht door Asw 27 » ma mei 16, 2016 1:59 pm

JJ de Bom schreef:Binnenkort bij ons op de club?
Binnenkort niet. MPX weggedaan ivm aanschaf BAT 60. Vorige week mijn 5 m zwever kapot gevlogen omdat de rolroeren en het gas niet meer functioneerde.
De laatste software update staat bekend om zijn functie uitval. Ik gebruik het systeem daarom niet meer. Sinds het begin zijn er problemen met deze zender, de hoop was dat middels updates de fouten opgelost zouden worden. Helaas ging Weatronic in april failliet. Powerbox nam het over,die vond ook veel onoplosbare hardware problemen. Powerbox verklaarde het systeem dood. Zij gebruiken de zend en ontvangst techniek voor de ontwikkeling van hun eigen zender, welke niet binnen 2 jaar wordt verwacht. Nico Quint te Ede is nu enige weder verkoper. Service en garantie wordt niet meer geleverd. Met MPX is het bijna onmogelijk om zoveel functies en servos goed aan te sturen. Jeti komt over 3 maanden met hun nieuwe DS 24. Ik ben nog in conclaaf....

Gebruikersavatar
Tonnie78
Berichten: 973
Lid geworden op: wo okt 29, 2014 10:38 am
Contacteer:

Re: zwevers en slepers

Bericht door Tonnie78 » ma mei 16, 2016 2:19 pm

Misschien toch eens Frsky proberen? Tot nu toe nog geen enkel probleem mee ondervonden en ook nog geen negatieve verhalen gehoord over moeilijkheden met veel kanalen.

Gebruikersavatar
ton
Lid
Berichten: 745
Lid geworden op: ma sep 23, 2013 6:31 pm
Locatie: zwolle
Contacteer:

Re: zwevers en slepers

Bericht door ton » ma mei 16, 2016 3:10 pm

Dat is heel sneu voor je Robert :cry: maar het is een mooie combi,eta/bidule .Maar voor JJ, binnenkort dan mischien toch de Bidule? om je te enthousiasmeren even deze :lol: https://youtu.be/2X-6xqg7UmY en zie ik daar ook niet de Wilga van piet voorbijkomen?

Gebruikersavatar
ton
Lid
Berichten: 745
Lid geworden op: ma sep 23, 2013 6:31 pm
Locatie: zwolle
Contacteer:

Re: zwevers en slepers

Bericht door ton » ma mei 16, 2016 3:29 pm


Gebruikersavatar
ph-svv
Lid
Berichten: 1393
Lid geworden op: wo jun 06, 2012 2:08 pm
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: zwevers en slepers

Bericht door ph-svv » ma mei 16, 2016 11:04 pm

De FrSky Horus anders nog wellicht?

Oei wat vind ik die bidule lelijk, maar wat een werkpaard ;)
Groet Sander,
Mijn Hangar

Het denkwerk neemt altijd een significant deel van de totale bouwtijd in beslag,
vandaar dat mijn kisten nog niet af zijn ;)

Gebruikersavatar
ton
Lid
Berichten: 745
Lid geworden op: ma sep 23, 2013 6:31 pm
Locatie: zwolle
Contacteer:

Re: zwevers en slepers

Bericht door ton » di mei 17, 2016 7:27 pm

Werkpaard wat vliegt? ..even wat educatie http://www.beleven.org/verhaal/pegasus :ugeek: hij is als Pegasus....Hij vliegt als Pegasus en hij oogt als Pegasus 8-) :lol: Als je zo'n vliegtuig hebt is er niets meer te wensen... Ahum volgens mij draaf ik door :?

Plaats reactie