Club Libelle

Alles over zweefvliegtuigen
Gebruikersavatar
flymax
Lid
Berichten: 1514
Lid geworden op: zo aug 15, 2010 8:36 pm
Contacteer:

Club Libelle

Bericht door flymax » vr jan 08, 2016 8:15 pm

Zoals jullie wel gezien hebben heb ik een heleboel spullen te koop staan, waaronder de Sharon. Daar was wel vraag naar, maar het kwam nog niet tot een deal. Tegelijkertijd stond er wel een mooie Reichard Club Libelle te koop. De meesten weten wel waarom ik daarvoor bijzondere belangstelling heb. Ik heb dus contact gezocht met de eigenaar, en gevraagd of hij misschien interesse had in mijn Sharon (voor de nieuwelingen: dit is niet mijn vrouw of een van mijn dochters maar een vol-GFK zwever). Gelukkig bleek hij open te staan voor een ruil en vandaag heb dus onderstaande zwever opgehaald:
Afbeelding

De rode vlakken en letters zijn folie/plakletters dus die ga ik er voorzichtig afhalen en dan ga ik hem (langzaam) transformeren naar mijn andere Clublibelle
Afbeelding

Dat maakt de keuze om te gaan vliegen dit jaar waarschijnlijk nog moeilijker, in elk geval is het duidelijk als ze thuis vragen waar ik mee ga vliegen: de Clublibelle :D

Gebruikersavatar
ton
Lid
Berichten: 745
Lid geworden op: ma sep 23, 2013 6:31 pm
Locatie: zwolle
Contacteer:

Re: Club Libelle

Bericht door ton » vr jan 08, 2016 8:27 pm

Wat heb je nu aan twee dezelfde zwevers? :lol:

Asw 27
Lid
Berichten: 35
Lid geworden op: za aug 14, 2010 9:33 pm
Contacteer:

Re: Club Libelle

Bericht door Asw 27 » vr jan 08, 2016 8:39 pm

Of nog een ultime derde?

http://www.rc-network.de/forum/showthre ... 1-2-(7.5M)

gr. Robert

Gebruikersavatar
ton
Lid
Berichten: 745
Lid geworden op: ma sep 23, 2013 6:31 pm
Locatie: zwolle
Contacteer:

Re: Club Libelle

Bericht door ton » vr jan 08, 2016 8:44 pm

Het moet wel ECHT groot zijn bij jou he Robert? Wel heul mooi .....Kom jij snel weer eens iets moois vliegen op ons veldje btw?
Had jij ook niet iets van een metertje of....besteld? Hoe staat er daar mee? (was nogal een wachttijd voor toch?)

Gebruikersavatar
flymax
Lid
Berichten: 1514
Lid geworden op: zo aug 15, 2010 8:36 pm
Contacteer:

Re: Club Libelle

Bericht door flymax » vr jan 08, 2016 8:52 pm

Asw 27 schreef:Of nog een ultime derde?

http://www.rc-network.de/forum/showthre ... 1-2-(7.5M)

gr. Robert

Vierde wordt het dan, want ik heb al zo'n Standaard Libelle in 4 meter 28.

Maar ik laat hem toch maar schieten want ik vrees dat dit thuis op een veto gaat stuiten.....................

Max

Gebruikersavatar
flymax
Lid
Berichten: 1514
Lid geworden op: zo aug 15, 2010 8:36 pm
Contacteer:

Re: Club Libelle

Bericht door flymax » vr jan 08, 2016 8:53 pm

ton schreef:Wat heb je nu aan twee dezelfde zwevers? :lol:
Point taken, ruilen voor een Govier? ;)

Gebruikersavatar
ton
Lid
Berichten: 745
Lid geworden op: ma sep 23, 2013 6:31 pm
Locatie: zwolle
Contacteer:

Re: Club Libelle

Bericht door ton » vr jan 08, 2016 8:56 pm

:o Van ruilen komt huilen max......Vooral van mijn kant dan ben ik bang..dus neuhhhhh...laat maar. :lol:

Asw 27
Lid
Berichten: 35
Lid geworden op: za aug 14, 2010 9:33 pm
Contacteer:

Re: Club Libelle

Bericht door Asw 27 » vr jan 08, 2016 9:25 pm

ton schreef:Het moet wel ECHT groot zijn bij jou he Robert? Wel heul mooi .....Kom jij snel weer eens iets moois vliegen op ons veldje btw?
Had jij ook niet iets van een metertje of....besteld? Hoe staat er daar mee? (was nogal een wachttijd voor toch?)
Na bijna 35 jaar vliegen bij je wel eens toe aan iets anders. Over 10 jaar moet vast alles weer klein ;-)
Snertvliegen ben ik er weer bij. En helaas de ASH 31 MI van HKM laat nog even op zich wachten...


gr. Robert

Gebruikersavatar
flymax
Lid
Berichten: 1514
Lid geworden op: zo aug 15, 2010 8:36 pm
Contacteer:

Re: Club Libelle

Bericht door flymax » vr jan 08, 2016 9:28 pm

ton schreef::o Van ruilen komt huilen max......Vooral van mijn kant dan ben ik bang..dus neuhhhhh...laat maar. :lol:
Van mijn kant ook hoor, want ik ben hier wel heel wijs mee. Het is niet voor niks dat ik jullie op de Govier en de Sperber Junior wees: allemaal zelfbescherming :D

Gebruikersavatar
ton
Lid
Berichten: 745
Lid geworden op: ma sep 23, 2013 6:31 pm
Locatie: zwolle
Contacteer:

Re: Club Libelle

Bericht door ton » za jan 09, 2016 9:58 am

Ik wil toch even die ASH 31 MI van HKM beter onder de aandacht brengen....Däar zit Robert al een paar jaartjes op te wachten... http://www.hkm-flugzeugbau.de/index.php 9,5 meter!! En een eis was dat hij nog onder de 25kg zou komen anders wasttie vast groter dan 10 geworden :lol:
Tot het Snertvliegen dan maar :D

Plaats reactie