Farman Sport 1926

Plaats hier een verslag van uw bouwproject
Gebruikersavatar
luppie
Beheerder
Berichten: 1730
Lid geworden op: do aug 12, 2010 9:29 pm
Locatie: Double-u monkeyfield
Contacteer:

Re: Farman Sport 1926

Bericht door luppie » di mar 25, 2014 9:53 pm

mijn zwaartepunt krijg ik niet helemaal goed. hij komt ongeveer 1,5 cm achter mijn berekende punt maar nog wel een stuk voor het punt op tekening. Dat zwaartepunt zal toch een kwestie van proberen zijn en dan maar hopen dat hij de eerste test overleeft :shock:
Heb je vragen over foto's op het forum of andere privacy gevoelige dingen, stuur dan een pb of email naar mij.

Gebruikersavatar
Erikf
Lid
Berichten: 779
Lid geworden op: za sep 24, 2011 4:41 pm
Contacteer:

Re: Farman Sport 1926

Bericht door Erikf » zo sep 07, 2014 5:27 pm

Het is weer een tijdje geleden maar toch weer een update.

De scharnieren voor de rolroeren waren van glasvezeltape maar na een paar weken begon het toch los te laten. Deze heb ik nu vervangen door stukjes buigbaar plastic.
Heb ik laatst bij hobbyking 2.4 GHz ontvangers besteld kom ik nu weer te kort :(. Dat lossen we wel weer op.
Nog even een paar kleine dingen aan het model doen en dan zou die klaar moeten zijn :) Dus nu wel ruim voor het indoorvliegen. ;)

Afbeelding
Groeten,
Erik

Gebruikersavatar
luppie
Beheerder
Berichten: 1730
Lid geworden op: do aug 12, 2010 9:29 pm
Locatie: Double-u monkeyfield
Contacteer:

Re: Farman Sport 1926

Bericht door luppie » zo sep 07, 2014 10:00 pm

mooi werk. Mijn framan heeft ijzerdraadjes van de servo naar de roeren maar een draadje brak direct al voor de eerste vlucht. Ik moet nu de vleugel er weer af breken omdat ik er anders niet bij kan :evil:
Heb je vragen over foto's op het forum of andere privacy gevoelige dingen, stuur dan een pb of email naar mij.

Plaats reactie