servo dus verder naar voren gedaan en hij ligt nu op de zijkant:

Ook zie je op de eerste foto al koelribben op de regelaar. Misschien is een zwaardere regelaar wel minder gewicht en kan hij de stroom beter aan maar wel het risico dat die het toerental niet aan kan vandaar deze oplossing.

Het motor "kistje" met motor er in geplakt met PU bruislijm. Ik doe altijd een dikke klodder lijm in een bakje en doe daar een paar druppels water bij dat ik ga mengen. Het word dan een witte massa die je snel moet aanbrengen omdat het dan binnen enkele minuten extreem gaat uitzetten. Veel meer nog dan wanneer je er geen water bij doet. Het is nu ook veel sneller hard.
Maargoed de motor er dus vast in en dus even een testrun met de prop er op en nu zit er opeens speling op de as van de motor. De prop goed gebalanceerd maar toch een hevige vibratie. De motor er weer uit halen was geen optie omdat ik dan moest breken. Als oplossing heb ik een klein lagertje gemaakt op de as aan de kant van de prop. Natuurlijk was de as te dun dus die heb ik met scotch tape dikker gemaakt en toen het lager er op geschoven. Het lager vast gezet met epoxy op het motorschotje:

Resultaat....... hij draait soepel en zonder trillen!!!!!!!!!
Ben alleen bang dat de motor straks heet gaat worden en dan zal de tape zacht worden.