nieuw met vraag

Ben je nieuw stel je even voor
Plaats reactie
Pieter
Berichten: 2
Lid geworden op: ma jul 02, 2012 4:07 pm
Contacteer:

nieuw met vraag

Bericht door Pieter » ma jul 02, 2012 4:19 pm

Mag ik me even voorstellen.
Mijn naam is Pieter Dam, ik woon in Hattemerbroek. Bij het opruimen van de schuur kwam ik dit voorjaar mijn Graupner Beta weer tegen die ik in 1982 heb gebouwd. Het toestel had echter nooit gevlogen en ik heb me servo's en een zender aangeschaft, 30 meter elastiek en op een zonnige zondag heb ik gepoogd het toestel te laten vliegen. Dit ging echter 2 keer helemaal fout en voordat de schade te goot zou worden heb ik mijn toevlucht tot het internet gezocht. Zo kwam ik terecht op de site van Cumulus en kreeg ik contact met voorzitter Jan Jaap.
Op een maandagavond lieten Frans en Max de Beta vliegen en ze vertelden me dat ik met dat toestel geen vliegen kon leren.
Intussen ben ik eigenaar van een Easy Star met een wat opgevoerde motor.
Ik zou deze zomer het vliegen graag onder de knie willen krijgen en ik vraag me af of er leden zijn die mij les willen geven op een andere avond dan de maandag als het weer gunstig is.

Pieter

Gebruikersavatar
Jan Jaap
Berichten: 1411
Lid geworden op: vr aug 13, 2010 6:38 pm
Locatie: IJsselmuiden
Contacteer:

Re: nieuw met vraag

Bericht door Jan Jaap » ma jul 02, 2012 5:03 pm

Hallo Pieter,

Welke avonden zou je willen vliegen dan?
Groeten JJ. Een niet gevlogen dag is weer voorbij gevlogen

Gebruikersavatar
frahati
Berichten: 823
Lid geworden op: do aug 12, 2010 10:02 pm
Contacteer:

Re: nieuw met vraag

Bericht door frahati » ma jul 02, 2012 5:23 pm

Hallo ,

Daar gaat onze vrije woensdagavond :D

Of een andere avond natuurlijk

Frans :mrgreen:
happy landings

Pieter
Berichten: 2
Lid geworden op: ma jul 02, 2012 4:07 pm
Contacteer:

Re: nieuw met vraag

Bericht door Pieter » ma jul 02, 2012 8:48 pm

In de zomer ben ik in principe elke avond vrij. Als iemand zin heeft om een poosje met me te oefenen op een mooie avond, maar het mag van mij ook overdag, dan zouden we dat in een/tweetje kunnen afspreken.

Gebruikersavatar
luppie
Beheerder
Berichten: 1730
Lid geworden op: do aug 12, 2010 9:29 pm
Locatie: Double-u monkeyfield
Contacteer:

Re: nieuw met vraag

Bericht door luppie » ma jul 02, 2012 11:02 pm

Hallo Pieter,

Elke maandagavond en zaterdag middag zijn er eigenlijk altijd mensen aanwezig die je zouden kunnen helpen met vliegen. Het is nu soms wel wat druk met leerlingen dus je krijgt niet altijd de hele avond les maar er zijn dan ook genoeg mensen om even mee te praten en een bakkie koffie natuurlijk. Wanneer je op een andere dag af spreekt ben je wel verzekerd van een privé les
Heb je vragen over foto's op het forum of andere privacy gevoelige dingen, stuur dan een pb of email naar mij.

drikus
Lid
Berichten: 21
Lid geworden op: ma aug 23, 2010 12:24 pm
Contacteer:

Re: nieuw met vraag

Bericht door drikus » di jul 03, 2012 4:48 pm

Luppie schreef:Hallo Pieter,

Elke maandagavond en zaterdag middag zijn er eigenlijk altijd mensen aanwezig die je zouden kunnen helpen met vliegen. Het is nu soms wel wat druk met leerlingen dus je krijgt niet altijd de hele avond les maar er zijn dan ook genoeg mensen om even mee te praten en een bakkie koffie natuurlijk. Wanneer je op een andere dag af spreekt ben je wel verzekerd van een privé les

drikus
Lid
Berichten: 21
Lid geworden op: ma aug 23, 2010 12:24 pm
Contacteer:

Re: nieuw met vraag

Bericht door drikus » di jul 03, 2012 4:57 pm

Daar ben ik ook voor te porren om over dag te lessen.
Wie heeft er zo veel tijd om mij te helpen?
Drikus

Gebruikersavatar
flymax
Lid
Berichten: 1514
Lid geworden op: zo aug 15, 2010 8:36 pm
Contacteer:

Re: nieuw met vraag

Bericht door flymax » za jul 07, 2012 8:07 am

Sorry heren, ik zou graag overdag lessen maar mijn baas heeft andere dingen voor mij bedacht voor overdag :P .

Max

Plaats reactie