TheAd61 stelt zich voor :-)

Ben je nieuw stel je even voor
Plaats reactie
Gebruikersavatar
TheAd61
Berichten: 2
Lid geworden op: ma aug 10, 2015 11:17 pm
Locatie: Hulst - 't Harde
Contacteer:

TheAd61 stelt zich voor :-)

Bericht door TheAd61 » ma aug 10, 2015 11:38 pm

Hallo allemaal,

Mijn naam is Ad de Feijter, 54jaar (ja, inderdaad, die 61 in mijn nickname is mn bouwjaar :-) ), ik ben woonachtig in Hulst, Zeeuws-Vlaanderen, en door mijn werkgever gedetacheerd bij Wärtsilä in Kampen sinds eind 2012, vandaar mijn interesse in jullie (mooie!) club.
Ik ben al vele jaren lid van Modelvliegclub Alpha in Hulst, heb er ook verschillende bestuursfuncties gedaan, maar dat viel op een gegeven moment niet meer te combineren met mijn werk. Verder ook lid van de KNVvL, dat is ieder vliegend lid bij ons.
Ooit begonnen met helivliegen, met vallen en opstaan, en op zijn zachts gezegd, zeer onregelmatig, daarom zal ik ook nooit een goede vlieger worden :shock: Dat gezegd zijnde, red ik me verder wel aardig, en ik heb de ambitie om er goed in te worden dan ook al lang laten varen. Simpelweg te weinig tijd.
Toen ik begon met de transitie van hoveren naar rondvliegen, liep ik toch wel tegen wat problemen aan, en bent dan eerst gaan leren vliegen met een vliegtuig. Ik ben nu dan ook al jaren in het bezit van een brevet voor motormodellen en Heli's. Dat laatste, omdat we op onze club geen heli instructeurs hadden, heb ik toen mmv een heli modelbouw zaak die toen vlakbij Vianen zat ( Ik ben de naam even kwijt, bestaat denk ik, niet meer?)
Ik hoop binnenkort eens de tijd te kunnen vrijmaken om eens bij jullie te komen vliegen, wellicht hebben jullie ook een gastvlieger regeling oid (ik zal de reglementen nog wel eens doornemen), of anders is lid worden wellicht ook nog een optie?

Groeten, Ad

Gebruikersavatar
luppie
Beheerder
Berichten: 1730
Lid geworden op: do aug 12, 2010 9:29 pm
Locatie: Double-u monkeyfield
Contacteer:

Re: TheAd61 stelt zich voor :-)

Bericht door luppie » di aug 11, 2015 1:00 am

Hallo Ad welkom hier!

We hebben een gastvlieger regeling maar in de praktijk weet men na 1 of 2 bezoekjes wel of ze lid willen worden. Je mag altijd vrijblijvend langs komen met of zonder vliegwaar.
We zijn een gezellig clubje waarvan de meeste mensen ook nooit heel goed zijn geworden maar dat staat bij ons ook niet boven aan de lijst. We lijken soms (te) veel op een zweefclub dus een heli er bij is altijd welkom. Er zijn een paar schaarse heli's aanwezig daarnaast vliegen er regelmatig een brandstof vliegtuigen rond maar voor het grootste deel zijn er zwevers in alle soorten en maten.

groet Johannes
Heb je vragen over foto's op het forum of andere privacy gevoelige dingen, stuur dan een pb of email naar mij.

Gebruikersavatar
TheAd61
Berichten: 2
Lid geworden op: ma aug 10, 2015 11:17 pm
Locatie: Hulst - 't Harde
Contacteer:

Re: TheAd61 stelt zich voor :-)

Bericht door TheAd61 » di aug 11, 2015 6:35 pm

Hallo Johannes,

dank je, duidelijk ;)

Ik zal binnenkort eens op bezoek komen, overigens, ben ik wel al eens (heel even) komen kijken, dat was nog net voordat jullie naar het huidige veld "verhuisden"

Groet, Ad

Gebruikersavatar
Tonnie78
Berichten: 973
Lid geworden op: wo okt 29, 2014 10:38 am
Contacteer:

Re: TheAd61 stelt zich voor :-)

Bericht door Tonnie78 » do aug 13, 2015 2:12 pm

Hoi Ad,


Altijd leuk om collega modelvliegers te ontmoeten. Dus van harte welkom hier op het forum en tot ziens op het veld!!!

Plaats reactie